* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

داستان یک خواب

به نام خدا


                          داستان یک خواب                          




سلام به همگی    خوابیدید !!!

امیدوارم من(سیا) و دوستم نیا رو در جمع خودتون بپذیرید
مطمئناْ به تفاوت این وبلاگ با وبلاگهای دیگه پی خواهید برد .
هنوز  شروع به نوشتن نکردیم ولی از صمیم قلب آرزو می کنم موردپسند همه واقع بشه.

موضوع این وبلاگ همونطور که از اسمش پیداست در مورد خوابه . اشتباه نکنید قرار نیست اینجا کسی خوابش ببره !

من و نیا هر ۱ هفته ۱ بار وبلاگ رو به روز میکنیم ( انشاءالله از ۱۰ تیر به بعد ) چون امتحانای دانشگاه است و هیچ کدوم قصد مشروط شدن نداریم.

سعی می کنیم توی این وبلاگ هر چی که دونستنش ضرر نداره جا بدیم (مثل یکشنبه بازار)
  البته
هدف اصلی از ساختن این وبلاگ داستان های زنجیری از خواب های سینماییه.

 پس اگه عینکی هستید مثل خودم عینکارو از غلاف بیرون بیارید تا برای خوندن این خواب های سینمایی آماده شید.  و اگه می خواید عینکی نشید ۴۵ تا ۷۰ سانتیمتر از صفحه ی مانیتور فاصله بگیرید ومانیتور رو ۱۵ درجه به سمت بالا زاویه بدید. و ا گه گاهاْ لرزش دست دارید و یا استخوانهای دستتون جرینگ جرینگ صدا میده و درد می کنه از موس پد طبی استفاده کنید ( این از
 اون اطلاعاتی بود که دونستنش ضرر نداشت)

منتظر به روز شدن وبلاگ ما باشید



   سوار بر باد تیز پای زندگی به سوی شکار لحظه ها خواهم تاخت.
 بی آن که بدانم خود شکار قطره های زمان شدم. 

   این قطعه ی ادبی رو تقدیم می کنم به کسی که کتاب خاطراتم بی
 اون ناتمومه .
      




 منتظر نظرات شما هستم





                                                                                                                                                                                                                                                                     
                       داستان یک خواب