* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

سلام خیلی شاکیم


سلام
 یه سوال از نیا خان  داشتم اگه این وب سایت من و تو پس می شه بپرسم شما چی کار می کنین.
ببخشید دوستان من یه مدت نمی تونم وب رو به روز کنم این نیا خان هم امیدی نیست
پس عذرخواهی منو بپذیرید.

                                                                قربان شما
                                                                    -سیا شاکی
-
نظرات 5 + ارسال نظر
فاطی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ب.ظ

salam

raha یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ http://weblog.zendehrood.com/raha

سلام
اومدم برم دیدم باید نظر داد .
وبلاگ جالبی دارید
یا علی

راضیه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 ب.ظ http://kishmish-matt.blogsky.com

بوق بوووووق برید کنار من اومدم ...
قالب وبلاگت خوشگل شد ... امیدوارم هر جا هستی و هر کاری که میکنی موفق و شاد باشی و پرانرژی

الهی دلخوشی باشه پناهت
گلای رازقی تن پوش راهت

بوق بووووق من رفتم ... تا بعد

نیا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام
من شرمندم به خدا رفیق نیمه راه نیستم
کامی جونم وبا گرفته (سرعتش =۱۸)
مودممو عوض کنم میام

شادی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام...خیلی ملیح و ناز شده ...می دونم درگیر سایت گیاه پزشکان هستی...به امید موفقیت بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد