* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

کوه پنجم

 

به نام هستی بخش بخشنده

سلام...

امروز می خوام کتابی رو بهتون معرفی کنم که  در عین حال که بسیار مهیجه، بسیار تاثیرگزار هم هست . کتابی که اگر چه در برخی از موارد با اعتقادات ما تناقض داره ولی واقعاً کتابی عرفانی است . کتابی که خواننده رو به فکر وامیداره و بعد از اینکه خواننده کتاب رو خوند اثرش رو متوجه می شه.

اسم این کتاب : (( کوه پنجم ))

نویسنده : پائولو کوئلیو

موضوع داستان : زندگی پیامبری مایوس که بعد از اتفاقاتی که برایش رخ می دهد ایمان راستین را بدست می آورد : حضرت ایلیا ( الیاس ) رفع الله

هدف از نوشتن این کتاب : نتوانی ویران ساختن ، پیش از آموختن از نو ساختن

 

به همه ی شما خوندن این کتاب رو پیشنهاد می کنم . ( اول قصد داشتم که کتاب دیگه ی پائولو به اسم بریدا رو بهتون معرفی کنم ولی پشیمون شدم چون به نظر من خوندنش وقت تلف کردن بود چون اصلاً هیجانی دراون نبود و راز داستان رو از همون اول پائولو بر ملا کرده بود و چیزی برای کشف کردن برای خواننده باقی نذاشته بود !!! )

چند روز دیگه کتاب دیگه ای از پائولو رو معرفی می کنم و بعد از پائولو به سراغ جبران خلیل جبران می رم که آخر هر چی نویسنده است و کتاب هاش جز بهترین کتاب هاست .

 

آق سیا