* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

تولدت مبارک نیمای عزیزم

 

سلام ... با 1 روز تاخیر تولد نیما جان را به همه دوستان اعلام می دارم !!!

نیما جان تولدت مبارک امیدوارم همیشه سعادتمند و خوشبخت باشی و به هر آرزویی که توی دل تپلت داری برسی

یه روزی روزگاری نیایی بود و سیایی
این دو قلب هم بودن با غصه ها قهر بودن
قلب نیا تپل بود بر عکس قلب سیا .

اما هر دو قلبشون از جنس شیشه بودش
شفاف به رنگ قرمز ، خوشبو، مثال نرگس

خدا کنه همیشه این دو با هم بمونن
تو این دنیای فانی تا ابد دوست بمونن

این شعر رو تقدیم می کنم البت با عشق به تو نیمای نازم. ببخشید اگه زیاد خوب نبود آخه در عرض 5 دقیقه شعری بهتر از این نمی تونستم بنویسم.

دوستت دارم. ۱۳۶۵ ساله بشی   انشاءالله

این بار مختص نیما می گم

قربونت - آق سیا -

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر اهریمن یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ق.ظ http://styx666.blogsky.com

تولدت مبارک جیگر
بیا یه دور بریم فصا به افتخارت (چشمک)
سیا جون میخوایمت (لول)

محسن یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ http://forooghfarokhzad.mihanblog.com

یه دریا دعا می کنم تا همشه این قدر شاد و شارژ باشی
خلی وقت بود بهت سر نزده بودم
الانم باس زود برم(فقط آخرین پستتو خوندم)
انشالا دفعه بعدی پست آخریاتو می خونم
به روزم وقتشو داشتی یه سرک بکش
فعلا

نیما شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ق.ظ


سیا جون ممنونم
فدای قلب قشنگت بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد