* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

تقدیم به کسی که در سکوت با من است...

 

دوست من...

با تو سخن ها گفته ام بی آنکه واژه ای بر زبانم بغلتد

و گرمی اشک هایت را لمس کرده ام آنگاه که بر دردهای پنهانم گریستی

 

دوست من...

تو را به اندازه ی آزادی قاصدک ها دوست دارم

و شکر می گویم خدایم را، که مرا قلبی بخشید که برای تو  بتپد

و صدایی داد، تا دوستیمان را فریاد زنم...

                                                                              فوران استعداد آق سیا

 

 

                                              (( نیمای عزیزم تولدت مبارک))

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://aftabgardan.iranblog.com

سلام اگه مایل به تبادل لینک هستی من رو با نام شعر امروز لینک کن بعد توی وبلاگم به من اطلاع بده تا منم بلافاصله لینکت کنم.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد