* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

سلام دوباره

ممنون از این همه لطفت ، خودمم میدونم که چقدر خوبم . فقط موندم که چرا به جای اینکه عاشق من بشی عاشق ......... شدی؟؟؟(خودپسندی مردادی بود)

قربونت برم ، رفیقم ، عزیزم ، داداشم من که کاری نکردم

مگه میشه چشمای خیس تو رو ببینم و چشمام بارونی نشه؟

مگه میشه غصه­هاتو بدونم و دلم  پر از غصه نشه؟

مگه میشه تنها باشی و من نیام کنارت؟

سیا جونم تو بهترین رفیقمی؛ 10 سال از 23 سالی رو که زندگی کردم با تو گذروندم ( خیلیه ها!!!)

تو یه تکه از وجودمی ، هر کاری هم که برات بکنم بازم کمه

حتی حاضرم که کوه بیستون رو به جای تو و فرهاد از ریشه بکنم

ای کاش واقعا می تونستم کمکت کنم

ای کاش می تونستم کاری کنم که به عشقت برسی

ای کاش عشقت رو میدیدم و خیلی ببخشیدااا.... حالشو میگرفتم تا بدونه که چقدر دلم از دستش خونه  و دیگه اذیتت نکنه

داداش سیای من تو سپیدترین و عاشق ترین قلب دنیارو داری اگه عشقت اینو فهمید و قدرتو دونست که مبارکه ، ولی اگه نخواست بدونه همون بهتر که .....

دعا میکنم  به آرزوهات برسی تا مثل قبل شادی رو تو چشمات ببینم

                                                              

 

                                                                                                نیما

نظرات 2 + ارسال نظر
شکست عشقی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام دوست گلم.مطالب جالبی داری.ممنون می شم یه سری هم به من بزنی.
در ظمن دوست دارید با چه اسمی لینکتون کنم.شما منو با اسم شکست عشقی لینک کنید.
موفق باشید.

سیا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ق.ظ

سلام
عزیزمی نیا جان ممنونم رفیق
اونم دلایل خودشو داره دلایلی که درکش برای ما سخته
اگه قرار بر حالگیری باشه اون یه تنه بلده حاله صدنفرو بگیره... حتی حاله تو رو رفیق (ایناس...!!!)
باورت نمیشه تو سایت www.2on.com که رفتم اسم هردومونو زدم
اسم هر دو ما شکلش شبیه آفتابپرست بود!!!!!!!!!!!!!!!!۱
ماله تو گوزن بود
.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد