* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

اولین ماه کامل از فراق کامل

 

دیشب اولین شب ماه کاملی بود که به دور از هم و به یاد هم بودیم. ماه شمسی و قمری رو باهم اشتباه گرفته بودم و نمیدونستم که دیشب شب چهاردهم... ولی یکمرتبه یه جوری شدم یه حس عجیب، توی خوابگاه بودم اومدم داخل محوطه، ماه رو که دیدم، فهمیدم بازم حسم درست بوده... دقیقاً نیمه شب بود، سکوت، من، ماه، اشک و تو...

نمیدونم چند تا ماه شب چهارده دیگه رو باید تنهایی ببینم...!؟ 

یه اتفاق خیلی خیلی خیلی ... خوب واسه من و البته واسه تو افتاد...، خوابی رو که بهت گفته بودم سعادتش رو تا حالا نداشتم که ببینم رو دیدم... البته 95 درصد خوابم رو یادم نمیاد.

 تو هم توی خوابم بودی، اینو یادمه که هر لحظه اش حضور داشتی، چون تو هم بودی بهت خوابم رو گفتم، البته شایدم نباید میگفتم، نمیدونم... توی خواب همون سوالی رو که ازم پرسیده بودی از یه نفر که از نزدیکان بود پرسیدم، بهم جواب داد به زودی... انشاالله

باورت میشه گفت به زودی... امیدوارم منظور از زود قبل از مرگمون باشه... بیدار که شدم در درونم چیزی روشن شد... البته روشن تر شد... امید

الانم که دارم مینویسم هنوز مات و مبهوتم و غمگین از اینکه بیشترشو فراموش کردم، ولی لبخندی که روی لبم بود رو هیچوقت فراموش نمیکنم.  

راستی سومین اتفاق (تنبیهی) هم واسم افتاد... امیدوارم همون تا سه نشه بازی نشه باشه و چهارمی در راه نباشه.

توی راه خوابگاه تا دانشکده سوار ماشین دربستی بودم که یهو با یه کامیون تصادف کرد ماشینه...خدا رو شکر خسارت جانی نداشت و من حالم خوبه خوبه، ولی خسارت مالی داشت، هم برای راننده هم برای من.

راننده ، بنده خدا، که باید کلاً جلو بندی ماشینشو عوض میکرد (این از خسارت مالی راننده).... منم 500 تومان بیشتر بهش پول دادم تا خسارت ماشینشو یادش بره (اینم از خسارت مالی من)... والبته یه کوچولو خسارت جانی هم داشت، آخه مجبور شدم تا روی کوه دانشکده رو با ظاهر جدیدم بدو ام... جونم در اومد... آخرشم کلاس تشکیل نشد...! 

(همه رو برق میگیره منو چراغ موشی؛ آخه کامیونه، ماشین آشغالی بود

 

ای عاشقان، من از کجا، عشق از کجا

ای بیدلان، من از کجا، عشق از کجا

گشتم خریدار غمت، حیران به بازار غمت

جان داده در کار غمت، من از کجا، عشق از کجا

ای مطربان، بر دف زنید احوال من

من بی دلم، من بی دلم، من از کجا، عشق از کجا

عشق آمدست از آسمان، تا خود بسوزد بدگمان

عشق است بلای ناگهان، من از کجا، عشق از کجا  

                                                                      یا علی تا ماه کامل ماه آینده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد