* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

خواب‌ها زندگی ما را رغم می‌زنند یا زندگی ما خوابهایمان را...؟!

 به من ثابت شده که هر دو مورد صحیح هستن. خوابهای آشفته بازتاب همون اتفاقات روزمره هستن و برعکس خوابهای صادقه گاهی سرنوشت ما رو رقم میزنن.

در مورد من این خوابهام بودن که جهت زندگیم رو تعیین کردن و البته این من بودم که تصمیم گرفتم به اونچه که دیدم اعتماد کنم یا نه... این خیلی مهمه

بنظر من بزرگترین راز دنیا همینه و هرکس باید راز خودش رو خودش کشف کنه.

رازهای ما خوابهای ما هستند که باید رمزگشایی بشن.

از خوابی که میبینید آسون نگذرید هر خوابی میخواد چیزی به شما بگه حتی خوابهای آشفته. گاهی همین خوابهای آشفته و بی سروته میخوان به شما اخطار بدن که ذهنتون خیلی درگیره و روحتون داره مریض میشه.

خوابهاتون رو جدی بگیرید خصوصا اونهایی که مطمئن هستید که صادقه هستن

اگه بدلیل گرفتاری‌های زندگی نمیتونید راحت بخوابید وقت خواب کتاب قرآن رو در آغوش بگیرید.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شما عزیزان

نظرات 1 + ارسال نظر
تارا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ق.ظ http://www.dokhtaraneaftabi.blogfa.com

سلام

آره واقعا ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد