* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

برای داش سیا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چند کلامی با نیا جان...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام دوباره

ممنون از این همه لطفت ، خودمم میدونم که چقدر خوبم . فقط موندم که چرا به جای اینکه عاشق من بشی عاشق ......... شدی؟؟؟(خودپسندی مردادی بود)

قربونت برم ، رفیقم ، عزیزم ، داداشم من که کاری نکردم

مگه میشه چشمای خیس تو رو ببینم و چشمام بارونی نشه؟

مگه میشه غصه­هاتو بدونم و دلم  پر از غصه نشه؟

مگه میشه تنها باشی و من نیام کنارت؟

سیا جونم تو بهترین رفیقمی؛ 10 سال از 23 سالی رو که زندگی کردم با تو گذروندم ( خیلیه ها!!!)

تو یه تکه از وجودمی ، هر کاری هم که برات بکنم بازم کمه

حتی حاضرم که کوه بیستون رو به جای تو و فرهاد از ریشه بکنم

ای کاش واقعا می تونستم کمکت کنم

ای کاش می تونستم کاری کنم که به عشقت برسی

ای کاش عشقت رو میدیدم و خیلی ببخشیدااا.... حالشو میگرفتم تا بدونه که چقدر دلم از دستش خونه  و دیگه اذیتت نکنه

داداش سیای من تو سپیدترین و عاشق ترین قلب دنیارو داری اگه عشقت اینو فهمید و قدرتو دونست که مبارکه ، ولی اگه نخواست بدونه همون بهتر که .....

دعا میکنم  به آرزوهات برسی تا مثل قبل شادی رو تو چشمات ببینم

                                                              

 

                                                                                                نیما