* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

یه خواب



                                            
                                    بنام هستی بخش بخشنده


  سلام ... ببخشید این مدت چیزی ننوشتم
  راستش تقصیر از کامی جونه آخه هر چی برنامه که روش نصب می کنم (گلاب بروتون) بالا میاره !!!!

  دیشب  یه خواب دیدم که من و مغروق خودش کرد با خودم گفتم نکنه قوم و خویشی با کبوترا دارم و خودم بی خبرم !

  این دفعه خواب یک کبوتر سفید با دم سیاه رو دیدم طفلی بالش شکسته بود منم که مثل همه ی آدما توی خوابم همه کارم ( به قول معروف همه فن حریفم) مداواش کردم . 
اون کبوترم در ازا چیزی  روی دلم حک کرد که خوندنش برام سخت. . . شاید خودش اومد تو خوابتون و بهتون گفت !

  نمی دونم تا حالا خواب کفتر دیدین یا نه ؟ ؟ ؟

  راستش وقتی توی خواب کبوتری رو لمس می کنم انگار بهم یه نیرو یا یه جور الهام میده .

توی کتاب لرد دانسنی کبوترا خیلی قشنگ توصیف شدن . همین طور روباه !!!
خوندنش ضرر نداره .

راستی شما چقدر خواب ها و رویا هاتون رو جدی میگیرید ؟ نکنه نسبت به اونا بی تفاوت هستید !

  امیدوارم هیچ کتاب خوابی رو نخونده نبندید . و همه ی احساساتتون رو جدی بگیرید .


     کارل گوستاو یونگ :

  (( بدون عواطف و احساسات هیچ تاریکی تبدیل به نور و هیچ بی تفاوتی تبدیل به شور و هیجان نمی شود ))


                                            (( کوچیک همه ی شما ))
                               
                                                               - سیا - 




                              
 
http://aramees.blogsky.com

نظرات 5 + ارسال نظر
راضیه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:23 ب.ظ http://kishmish-matt.blogsky.com

سلام ... خوبی سیا جان .. میتونم یه نظر بدم ..رنگ فونتت با زمینت تقریبا یکیه .. این خوندن مطالبتو یه خورده سخت میکنه ...شاد باشی و پر انرژی به منم سر بزن .. بابای

شادی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام سیا جون..دلم خیلی برات تنگ شده...سایتت خیلی خوشگل شده ...توپ....دوست دارم ببینمت...شاد باشی

راضیه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ب.ظ http://kishmish-matt.blogsky.com

سلام . حالا ناز شد ... امیدوارم موفق باشی ...

فاطی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام سیا جون
خوبی؟
ان شاءالله که خوب باشی
طرح قبلی وب لاگت نازتر بود
فقط آبی

راضیه سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام منم لینکتو گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد