* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

* داستان یک خواب *

به نام هستی بخش بخشنده

تولدت مبارک

سلام

سلام به چشمای قشنگ سیا کوچولو که امروز به روی دنیا باز شدن

سیای تپل با یک (شایدم دو)  تار موی  پریشون

آره امروز تولد سیای منه

بهترین  رفیق و همدمم

نمی دونم چی دربارش بگم  فقط از خدا می خوام هیچ وقت اونو ازم نگیره

 

دقایقی ست ترا با من و مرا با تو

نگاه ثانیه ها مات بر دقایق ماست

 من و تو آیینه روبه روی هم  شده ایم

چقدر اینهمه با هم یکی شدن زیباست

بدون واسطه همواره دیدمت ،آری :

درون آیینه روح جسم ناپیداست

 

(داش سیا حالا که داری یه روزه میشی  به کو چیکی خودت ببخش

طبق معمول نتونستم  بیان احساسات کنم به ناچار رو به سرقت اشعار آوردم )

 

     داش سیا به رسم همیشگیمون امشب به آسمون  نگاه کن

                                                                          منتظرم

 birthday

 

                                                                                          نیما

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ http://0-1-2.blogfa.com

عالی بود.

داش سیا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ق.ظ

بازم مثل همیشه داش نیا منو شرمنده کردی . و من هر شب به آسمون نگاه می کنم تا چشمای قشنگ تو رو ببینم. آسمون شب برای من آینه نگاه توست
دوست دارم

تنها سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد